113- روش وارد نمودن کلیپ صوتی به پاورپوینت (82)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 183
بازدید هفته : 483
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 437878
تعداد مطالب : 235
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1

پنل ClipArt که شامل یک لیست از فایل های صوتی است ظاهر میشود.با استفاده از کادر متنی Search For و تایپ کلمات کلیدی مورد نظر خود،نوع خاصی از فایل های صوتی را هم می توان جستجو نمود. همچنین برای مشاهده خصوصیات کلی یک فایل صوتی وشنیدن آن،برروی آیکون مورد نظر Right Click کرده واز منوی ظاهرشده گزینه Preview/Properties راانتخاب می کنیم.فایل صوتی به هنگام ظاهرشدن این کادر محاوره ای به طور خودکار اجرامیشود که البته می توان از دکمه های Stop،Pause،Play استفاده نمود.خصوصیات کلی فایل صوتی در سمت راست پنل دیده می شود.

هنگام بستن این پنجره کادرمحاوره ای باز میشود که در مورد نحوه اجرای فایل صوتی هنگام نمایش اسلاید نمای Slide Show سوال می کند.اگر می خواهید فایل صوتی به طور خودکار اجراشود روی دکمه Automatically کلیک کنید.

روش وارد نمودن صوت به روش بالا فقط از اصواتی استفاده می شود که متعلق به ClipArt باشند ولی می توان آهنگ دلخواه را از روی هارد یا CD وارد اسلایدها نمود.

برای اینکار بعد از انتخاب Movies and Sound از منوی Insert اینبار Sound From File را انتخاب می کنیم سپس آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.آیکون فایل صوتی در اسلاید ظاهر می شود.

برای پخش یک Track از CD در منوی Insert از بخش Movies and Sound گزینه Play CD Audio Track را انتخاب می کنیم.در پنجره باز شده برای مشخص کردن شماره Track و زمان شروع و پایان پخش Track استفاده می کنیم.

همچنین در این پنجره می توان با انتخاب Loop Until Stopped اجرای آهنگ را تا متوقف شدن اسلاید ادامه داد.

توسط گزینه Sound Volume هم می توان صدای آهنگ را به دلخواه کم یا زیاد کرد.

با توجه به ۲ روش گفته شده در بالا روش دوم یعنی Sound From File کاربرد بیشتری دارد و می توان طول آهنگ را مناسب با تعداد اسلایدها تنظیم نمود در صورتی که در روش اول صداگذاری به صورت خیلی کوتاه انجام می شود و روی اسلایدها جریان پیدا نمی کند.

اگر در پنجره باز شده When Clicked انتخاب شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

جواب: با کلیک ماوس آهنگ اجرا می شود.

ضبط فایل صوتی

در مسیر گفته شده در بالا با انتخاب Record Sound پنجره کوچکی باز می شود که دکمه های موجود در این پنجره عملکردی مشابه دستگاه ضبط صوت دارند.

صدای خود را توسط میکروفن ضبط کنید.پس از ضبط فایل صوتی می توانید با کلیک روی دکمه Play صدای خود را بشنوید.برای اضافه کردن این فایل صوتی به اسلاید، روی دکمه ok کلیک کنید.

نکته : فایل های صوتی که در برنامه پاورپوینت استفاده میشوند حتما باید از جنس .WAV باشند.




:: موضوعات مرتبط: پاور پوینت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1046
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلاقیت و ریاضیات 20 و آدرس banadkoki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com